Smycze promocyjne – najlepszym pomysłem na reklamę Twojej firmy

« Przejdź do listy blog

Jeżeli prowadzisz firmę, na pewno wielokrotnie zastanawiałeś się, jaki sposób promocji będzie najskuteczniejszy dla Twojej działalności. Bez względu na to, czym się zajmujesz, klienci sami do Ciebie nie przyjdą. Musisz zachęcić ich do skorzystania z Twoich usług. Z roku na rok staje się to coraz trudniejsze, ponieważ każdego dnia Twoi potencjalni kontrahenci są „bombardowani” tysiącami sloganów płynącymi z pstrokatych bilbordów, migoczących tablic, a przede wszystkim z reklam telewizyjnych i internetowych. Jak wyróżnić się spośród konkurencji? Jednym ze sposobów jest prowadzenie akcji opartej na obdarowywaniu swoich partnerów biznesowych upominkami promocyjnymi – na przykład smyczami z firmowym logo

Kawałek tkaniny – mnóstwo korzyści

Smycze reklamowe od kilku lat stanowią główny element akcji promocyjnych. Bez tych gadżetów nie mogą obyć się żadne targi firmowe. Długopis z logo szybko się wypisze, z notesu zostaną wyrwane wszystkie kartki, naklejka jest nieprzydatna... Nie ukrywajmy, lepiej inwestować w drobiazgi promocyjne, które są funkcjonalne i przez długi czas służą użytkownikom. To właśnie do nich bez wątpienia można zaliczyć koszulki, czapki i smycze reklamowe.

Raz inwestując w smycze z logo firmy, zapewniasz sobie „ciągłość” akcji promocyjnej. Zacznijmy od początku... Obdarzając kogoś takim podarunkiem, zwracasz jego uwagę na swoją działalność. Jest bardzo prawdopodobne, że taka osoba nie pozostanie obojętna wobec Twojej oferty. Ponadto, nawet po zakończeniu akcji promocyjnej, pozyskani klienci będą reklamować Twoją firmę, nosząc na szyi modną i funkcjonalną smycz.

  • smycze reklamowe - producent pasmanterii Magam
  • gadżety reklamowe - producent pasmanterii Magam
  • smycze tkane z karabińczykiem - Magam

Rodzaje smyczy reklamowych

Smycz z firmowym logo to wygodny gadżet, który możesz wykorzystać zarówno wewnątrz swojej firmy, jak i w kampanii reklamowej. Strój Twoich pracowników uzupełniony o ten element pozytywnie wpływa na wizerunek i renomę Twojego przedsiębiorstwa. Identyfikator zawieszony na szyi personelu sprawia, że klient nie rozmawia z nieznajomym, a z konkretną osobą. Jest to bardzo profesjonalne podejście, ponieważ wówczas kontrahenci mają pewność, że są poważnie traktowani.

Istnieje kilka metod produkcji smyczy. Jedną z nich jest naszywanie taśmy tkanej na taśmę miękką. Inną propozycją jest taśma dwustronna lub tkana z zarabianymi brzegami. To który wariant najlepiej wybrać, zależy od tego, do czego smycz będzie używana. Jeżeli chcesz, aby gadżet służył jako zaczep do telefonu komórkowego, smycz powinna być grubsza i wyposażona w karabińczyk lub szeklę. Modele z łącznikiem metalowym lub plastikowym doskonale sprawdzają się jako propozycja dla korporacji, w których każdy musi mieć na szyi identyfikator.

 

Smycz ozdobna to funkcjonalny drobiazg, który jest bardzo atrakcyjną formą reklamy. Wiele zakończeń sprawia, że gadżet ten można wykorzystać na kilka sposobów, między innymi: jako uzupełnienie stroju pracowników, upominek dla klientów czy jako przydatny uchwyt na telefon i klucze. Zamawiając smycze reklamowe, upewnij się, że są one najwyższej jakości!